Som om att heaton skulle tappa bort sig på en csbana

Idag har vi varit lediga - HEATON! - så igår bestämde vi oss tjejer för att hitta på något. Jag (den coole) mötte upp Ellen på stan och vi inväntade Jossan och Alex, som tog en jäävla tid på sig. När dom kom fram skyllde dom på att dom hade gått fel när dom skulle från Alex och hamnade på Böleäng. Antingen så ljög dom - inte heaton! - eller så var dom verkligen så otroligt kassa att dom gick fel - ännu mindre heaton!
Det är typ som att jag skulle gå fel när jag ska till ICA, och jag ser det från mitt köksfönster.

Dom är inte så heaton alltså.

Kommentarer
Postat av: Michelle

HAHAH du skojar va? dom är fan twins, helt sjukt hur lika dom är!!!!

2009-11-27 @ 16:47:07
URL: http://bitchelles.blogg.se/
Postat av: elleeeeeeennnnnnn

tycker ni borde börja blogga igen !!

2010-03-06 @ 20:04:33
URL: http://ellenbjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0