Lika snabbt som en kalv den 15 september

Nu är det så att jag, My den coole, har gått och blivit sjuk. Sitter här och snörvlar minst 17 gånger i minuten. Ni kan fråga Lisa om ni inte tror mig. INTE så heaton.

Josefin bakade chokladbollar igår, som INTE var goda. INTE heaton alls!

Men nu ska vi inte vara negativa. Jag har precis kommit tillbaka till skolan efter en trevlig biltur med någon random som jag inte kommer ihåg namnet på (inte heaton), men han kanske hette Simon, eller Lars, eller, Benke (jag har iiingen aning). Det var iallafall mycket trevligt, men andra ord - HEATON!

Kommentarer
Postat av: LISA!!!!!!!!!!!!!!

amen greeeeaat :D :D :D :D

2009-11-24 @ 13:37:31
Postat av: Ronja

sv: jodå, men den BILLIGA salongen som jag skulle klippa mig hos hade inga tider kvar.



MAMMA KOM MED GODIS TILL MIG I PRECIS DENNA SEKUND BTW!!!!!!!

2009-11-24 @ 19:30:16
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: Emil "Heaton" Christensen

Det här är mot allmänheten, ni måste sluta snacka om mig. Allvarligt.

2009-11-26 @ 01:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0