den där boken med bilder

Har fått veta värsta heatongrejen om heaton! Men de får ni veta senare ;)
HEHE
Satt i vardagsrummet med Emma och Linus, vissa var inte så heaton som andra.
Jag satt vid datorn, emma kollade i min skolkatalog och linus satt bara och tittade på.
Emma - Vad är det Jonas går? IC?
Jag - IC? Det äär interclass
Emma - Vad är det?
Jag - Man läser engelska på alla lektioner
Emma - Va, ofta? :O
Linus - Jaa, fast inte på svenskalektionerna.
Jag - Hahaha, du säger det!
Linus - ja, jag har faktiskt frågat!
Det var svårt att sluta skratta.
Menmen, alla kan ju inte vara lika heaton som miggg.

Kommentarer
Postat av: ligonnet

haha ni är ju störda ;)

2009-11-23 @ 10:47:23
Postat av: Ronja

sv: sant. men jag är väl för heaton för att räkna matte helt enkelt;)



hahahaha vad är det här för randomblogg btw?!

2009-11-23 @ 19:50:45
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: emma

vem fan är jonas?(a)

2009-11-28 @ 01:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0